PULL&BEAR
Pull&Bear počinje sa radom 1991. godine sa jasnim međunarodnim pozivom i sa namerom oblačenja mladih ljudi posvećenih svom okruženju koji žive u zajednici i povezani su jedni s drugima. Mladih ljudi koji se oblače opušteno, koji beže od stereotipa i koji žele da se osećaju dobro u svojoj odeći. Za njih Pull&Bear kombinuje najnovije međunarodne trendove, meša ih sa uticajima uličnih i klupskih stilova i ponovo ih interpretira u svoj stil tako što ih pretvara u udobne i lako nosive komade odeće, uvek po najboljoj ceni.
Pull&Bear se istovremeno razvija sa svojim kupcima i uvek prati nove tehnologije, društvene pokrete i najmodernije umetničke i muzičke trendove. Sve ovo može da se vidi ne samo u dizajnu odevnih predmeta već i u prodavnicama. Inditex grupaciji pripadaju Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe. Kompanija Pull&Bear je prisutna na 76 tržišta s mrežom od više od 970 prodavnica.