zakupac-berska-v1
10:00 – 22:00
– LOKAL 90

BERSHKA

Bershka je osnovana 1998. kao novi brend španske grupe Inditex, kao odgovor na sve veću potrebu mladih ljudi da budu modno osvešćeni i u trendu.

Modele za svaku sezonu u potpunosti dizajniraju njihovi kreativni timovi koji za svoj glavni izvor inspiracije uzimaju prevladavajuće modne trendove na tržištu, putem informacija pristiglih iz trgovina kao i od samih kupaca. Bershkin dizajnerski tim čini više od 60 stručnjaka koji neprekidno prate potrebe, želje i zahteve kupaca te svake godine u svojim trgovinama nude više od 4.000 različitih proizvoda. Bershkinu publiku karakterišu avanturistički mladi ljudi svesni najnovijih trendova, koje zanimaju muzika, društvene mreže i nove tehnologije. Trgovine imaju zasebne prostore namenjene raznim proizvodnim linijama koje nudi Bershka. U svakom odelu, Bershka, BSK & Man, proizvodi su složeni prema svom stilu, kreirajući širok spektar u rasponu od neformalne do sportske odeće te od osnovnih odevnih premeta do modernijih artikala.